Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008
ας κανουμε αλλη μια ευφανταστη υποθεση για τα εργα...
τι σας θυμιζει το ολο συμπλεγμα των τουνελ με τον μεταλλικο σκελετο τους και την σπηλια αναμεσα τους?
αν πω Τεσλα σας βοηθαω?
αν πω οτι το εκκλησακι στην κορυφη εχει αμεση σχεση με το προτζεκτ οσον αφορα την συλλογη ενεργειας (οχι καλε μου κυριε Τσακρινε, δεν ειναι το φαινομενο του ακιδισμου, αλλά του αλεξικεραυνου), σας βοηθαω?
τα φακινγκ πλεγματα γυρω απο τα τουνελ, με τα βαθια καρφωμενα καρφια στον βραχο, σας λενε κατι?
ισως το φαινομενο Χατσισον να ειναι ενα μικρο μερος της προσπαθειας και ο βασικος εμπνευστης του πειραματος να ηταν ο μακαριτης ο Τεσλα και οχι οι μαθητες του.
προσωπικα δεν ενδιαφερομαι για την όποια τεχνικη εξηγηση των ανθρωπινων εργων (στοιχεια που παρατηρω παραθετω), αλλά για το Φυσικο Φαινομενο της Πεντελης.
και ειδικα γι αυτο, δεν περιμενω καμια εξηγηση.
μου αρκει να το βιωνω.
ΥΓ. μια επιπλεον ενδειξη ως προς το οτι οι πλαστικες παραμορφωσεις εγιναν ταυτοχρονα και μαλιστα κατα την διαρκεια κατασκευης του δεξιου τουνελ, ειναι οτι τις ρηγματωσεις στο μπετον της προσοψης (που εκ πρωτης οψεως φαινονται να οφειλονται για καποιες εν σειρα ελαφρες πλαστικες παραμορφωσεις στις δοκους), προσπαθησαν να τις τσιμεντωσουν με τα μυστρια οι εργατες.
αρα δεν εγιναν σε βαθος χρονου, αλλά ο σκελετος παραμορφωθηκε ταυτοχρονα με την Α6, οπότε και οι ρηγματωσεις στο μπετον ειναι μαλλον αποτελεσμα της μειωσης της σκληροτητας του μεταλλου που το υποστηριζε και οχι το αντιθετο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου