Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

βρεθηκε λογικη εξηγηση για τις παραμορφωσεις στις δοκους υποστηριξης του δεξιου τουνελ

οπως εχω τονισει στο βιβλιο μου, δεν ειμαι ερευνητης ουτε το παιζω τετοιος.

ειμαι παρατηρητης και παρουσιασα τα στοιχεια που παρατηρησα, για να εξηγηθουν.
η πρωσωπικη μου αποψη περι των πλαστικων παραμορφωσεων στις δοκους υποστηριξης του δεξιου τουνελ (με κυριαρχη την Α6) αλλά και στο συνολο του μεταλλικου σκελετου, ηταν βασισμενη στην απουσια λογικων εξηγησεων και στην ολιστικη εικονα με την οποια βλεπω τα εργα ή τα συμβαντα.

ο Παρ'εικος με αναφερει στο (πολυ ενδιαφερον) βιβλιο του, παραδεχομενος οτι τα στοιχεια που παρουσιασα οντως υπαρχουν και ας μην συμφωνει με την εξηγηση που εγω δινω γι αυτα.

στο θεμα της δοκου Α6 ειχε προτεινει μια εξηγηση που βασιζοταν σε καποιες συγκολλησεις, στην διαφωνια μου ειχε το σθενος να παραδεχθει οτι εσφαλε και προτεινε μια αλλη, πιο λογικοφανη, το χτυπημα της δοκου (λογω εκρηξης στην εσκαφη) απο μαρμαρο το οποιο διαλυθηκε μεν, αλλά παραμορφωσε την δοκο.

ουτε αυτη η εξηγηση με καλυπτε και του το ειχα πει.
η διαφωνια δεν ειναι κατι αρνητικο οταν συμβαινει μεταξυ ανθρωπων που αναζητουν το ιδιο πραγμα, την αληθεια.

τωρα ηρθε η στιγμη να χαρω που επιτελους βρηκα μια λογικη εξηγηση για τις παραμορφωσεις (η οποια αποδεικνυεται), επειδη οπως και ο Παρ'εικος, δεν αγαπαω την δοξα ή το χρημα, αλλά το αντικειμενο για το οποιο γραφω.
την Πεντελη.


λυνω λοιπον το μυστηριο (που εγω δημιουργησα) με την βοηθεια του φιλου μου μηχανικου Νικόλα Β. που μου απεδειξε οτι οι πλαστικες παραμορφωσεις οφειλονται στις μακροχρονες πιεσεις που δεχεται το τουνελ απο το πετρωμα που το περιβαλλει.

δεν μου εδωσε εξηγηση για την παραμορφωση στην οροφη που αποκαλουμε "εκρηξη", η οποια παραμενει μεχρι στιγμης ανεξηγητη.

απεκλεισε το ενδεχομενο να επροκειτο για στρατιωτικο εργο αυτο που εγινε στην σπηλια, και προσθεσε αλλον εναν γριφο αποκαλυπτοντας μου οτι το παχυ μπετον στην αριστερη πλευρα του τσιμεντενιου κτισματος, ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΦΙΟ.

προκειται για κατασκευη με τοιχεια που αφηνει κενο τον ενδιαμεσο χωρο.

αυτο καταριπτει καθε ισχυρισμο περι πυρηνικης ή όποιας αλλης θωρακισης, ή περι αντιστηριξης του υπερκειμενου βραχου.

και το οτι δεν γεμισαν τον κενο χωρο με μπαζα (που ειχαν αφθονα), δειχνει οτι πιθανον να τον ηθελαν κενο τον χωρο, για αγνωστους ακομη σε εμας λογους.


παρεπιπτοντως καποιοι ασχοληθηκαν με ιδιαιτερο ζηλο στο να ανοιξουν την μεταλλικη πορτα που κλεινει το τσιμεντενιο κτισμα.
με εξεπληξε η κατασκευη της απο τρια φυλλα μεταλλου.
δεν μπορω να μην παρατηρησω οτι κοστιζε περισσοτερα λεφτα η πορτα, παρα τα εργαλεια που φυλαγαν μεσα οι αναστυλωτες της εκκλησιας.

λεπτομερειες και φωτογραφιες, συντομα.


Γιαννης Τριανταφυλλης

ΥΓ. συνεχιζω να βλεπω ολιστικα τα πραγματα και ο,τι και να αποδειχθει οτι ηταν τα εργα, η γνωμη μου και η αγαπη μου για την Πεντελη δεν θα αλλαξει.




Δεν υπάρχουν σχόλια: