Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2007

πως ειπατε? συγνωμη κυριε, ποιος ειστε? χαχαχα!

το ξαναυπογραφω σημερα στις 5.10!

καλη μου δεν πιστευω πως υπαρχει ανθρωπος στο φορουμ που να την κατανοει μαθηματικα μεσω εξισωσεων την θεωρια των κβαντα.
ολοι θεωρητικοι ειμαστε!
εν συντομια, "κβαντα" ειναι το ονομα που εδωσαν σε αυτο που "λαϊκα" οι ιδιοι οι επιστημονες λενε "πακετα ενεργειας".
δεν υπαρχουν υποατομικα σωματιδια αλλα πακετα ενεργειας.
και η θεωρια των κβαντα ειναι ουσιαστικα θεωρια της πιθανοτητας και οχι της σχετικοτητας.
ολα ειναι εξισου πιθανα!
αυτο που μας ενδιαφερει ειναι οτι η θεωρια υποστηριζει πως "δεν υπαρχει φαινομενο χωρις παρατηρητη", και πως "ο παρατηρητης επηρεαζει το φαινομενο" και αυτο εκεινον.

τσιτα, ευχαριστω για την αναμεταδοση!

ριχνε και κανα λινκ...
χεχεχε!


4 σχόλια:

johnniebegood είπε...

ποση ξευτιλα μπορεις να αντεξεις ανωνυμα?

εγω αντεχω οση γουσταρεις, επωνυμα.
Γιαννης Τριανταφυλλης!


λετς ντανς τσιτα!
χεχεχε!


εδω ειμαι και εδω θα ειμαι.

βλητο!

johnniebegood είπε...

και ευχαριστω για το προμοσιον!!!

johnniebegood είπε...

ξερω οτι με διαβαζετε ανελλιπως και απαντω εδω στον εμπαθη κακοπροαιρετο μπουνταλα που εγραψε σε ποστ του: "Ο μαλάκας που υπογράφει σαν βριλ και το άλλο αρχίδι ο κηπουρός να απαντήσουν τι ψέμματα διέδωσαν στο 12θεο για koupakia και iranon."

ΟΡΙΣΤΕ?
ΤΙ ΑΛΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ???

ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΡΑΝΟΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ.

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 12ΘΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΕΚΕΙ.


ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΥΠΑΚΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΡΥΒΩ.

ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ ΓΕΡΟΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ.


ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΜΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥΝΟΨΕΙΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΜΠΛΕΞΕΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΥΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?

johnniebegood είπε...

τοξερα οτι με διαβαζετε!
χεχεχε!