Παρασκευή 15 Ιουνίου 2007

σε σπειρες προχωραμε, δεν κανουμε κυκλους

σημερα η συγχρονικοτητα τοφερε να κατεβω με τον ανθρωπο που παρεσυρε ολους μας σχεδον απο την ληστοσυμμορια της Πεντελης στην σπηλαιολογια και ο ιδιος για καθαρα πρακτικους και δημιουργικους λογους ειχε 1,5 χρονο να κατεβει σε βαραθρο, τον φιλο και αδελφο μου Νεκταριο (Γιαγκουλας).

υπευθυνος "αποστολης" ο Αντρεας (καπεταν Μελουνας - βριλ) και εγω (Γκανταρας) βοηθος.

ενιωσα δεος οταν βρεθηκα εγω να βοηθω τον φιλο μου, εγω που φοβομουν την σπηλαιολογια λογω υψοφοβιας και κλειστοφοβιας και τον ελεγα τρελο, οπως και τους υπολοιπους φιλους μου σπηλαιολογους.

δεος για το χιουμορ και το "ακατανοητο της εξελιξης" του Θειου.

ειδα τον εαυτο μου στην θεση του Νεκταριου, οταν για πρωτη φορα εκτεθηκα στο κενο στην Συκια, την αγαπημενη μας Συκια, και αλλοι με καθοδηγουσαν και μου συμπαραστεκονταν.

και τον Ευχαριστω για την ευκαιρια που μου εδωσε να το βιωσω!

Ευχαριστω τον αδελφο μας Αντρεα που χωρις τα υλικα του δεν θα γινοταν τιποτα!

και Ευχαριστω για αλλη μια φορα τους Δασκαλους μας!


η ζωη κανει σπειρες, οχι κυκλους.

κι οπως λεει ο Δημητρης, ολα στο μυαλο μας ειναι.


ναστε καλα!

Γιαννης Τριανταφυλλης
johnniebegood

1 σχόλιο:

Vril είπε...

Δις εις τον αυτόν ποταμόν ουκ αν εμβαίης.

ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ
ο σκοτεινός φιλόσοφος της Εφέσου (~544 - 483 π.Χ.)


(= Όλα μεταβάλλονται, τίποτε δε μένει ακίνητο. Δυο φορές δεν μπορείς να μπεις στο ίδιο ποτάμι, γιατί, ωσότου να κινήσεις τα πόδια σου για αν βγεις από το ποτάμι και να ξαναμπείς σ’ αυτό, έχει αλλάξει το ποτάμι, αφού διαρκώς κυλάει το νερό).

«τα πάντα ρει»,